perjantai 28. elokuuta 2009

Getting insane en Seine


Nämä on meidän paikalliset poikakaverit, joiden kanssa hulluiltiin kirkon portailla. Oikein mukavia, vaikka Leah pelotteli että tuo tumma, eli Kristopher näyttää pahalta hahmolta Taken-elokuvasta. En osaa laittaa kuvia tekstin keskelle, mutta tässä nämä nyt on, heistä lisää alempana.

Kello on puolipäivä ja otetaan kerrankin rennosti hostellilla eikä juosta nähtävyyksissä.

Eilen olin kaikkien aikojen väsynein, ja Pompidou-pomppujen jälkeen tulin hostellille parin tunnin päiväunille. Kyllä se kai auttoi ja eilen tultiin kohtuullisen ajoissa kämpille ja nukuttiin niin pitkään kuin mahdollista ennen upeaa joka aamuista croissant-aamiaista.
Olen ihan korviani myöten täynnä croissantteja.

Jostain syystä kirjoittaisin seuraavaksi, että viini on järjettömän halpaa täällä, mutta ollaan oltu ihmeellisen kiltisti. Siihen syömiseen se liittyi, että on paljon helpompi löytää patonkeja ja halpoja viinejä, kuin kunnollista ja kohtuuhintaista ruokaa. No, kuitenkin, ollaan oltu ihmeellisen kiltisti, vaikkakin syöty surullisen huonosti, lukuunottamatta niitä sammakoita.



Näihin freestylereihin törmättiin myös Sacre Coeurin portailla, niitä kuvattiin telkkariin ja suut kävi aika kovaa. Me naurettiin.

Eilen toistettiin päiväunieni jälkeen ensimmäisen illan pique-nique Sacre Coeurin puistossa ja tutustuttiin pariin paikalliseen ja hulluiltiin hauskasti.

Kirkon portailla on aina kaikenlaista ohjelmaa ja me annettiin oma panoksemme.

Laulettiin Lauran kanssa Kirkan Hengaillaan, Leah teki siitä oman tribuutti-versionsa ja lopuksi esitin vielä kertosäkeen bravuuristani I don't want to miss a thing. Sain 20 senttiä ja aplodeja turisti-yleisöltä. Alan taas saada kiinni esiintyvästä taiteilijuudestani.

Tänään on iso päivä, Rock en Seine-festivaali alkaa ja kestää koko viikonlopun. En aio ottaa kameraa mukaan ja tuskin jaksan kauheasti kirjoittaakaan, joten tämä nyt siitä.

Olen ollut vähän huolissani siitä, että onko se ihan järjetöntä mennä sinne, mutta eilen illalla tajusin, että järjettömyys on hullun hyve ja kyllä, minä olen hullu ja niin ovat nuo kaksi muutakin.

Tänään ohjelmassa: Yeah Yeah Yeahs, Vampire Weekend, Block Party, Oasis
Huomenna: Yann Tiersen, Faith No More, Birdy Nam Nam
Sunnuntaina: Macy Gray, MGMT, The Prodigy

ja jotain muuta.

2 kommenttia:

  1. Mä oon ainaki ihan sairaan kade, et näitte Yeah Yeah Yeahsin. mun piti tehdä se tänä kesänä.

    VastaaPoista
  2. The Prodigykin. Sairaan kovat festarit! Sul on selvästi hauskaa, Kekri? t.nim. perseessäs sulla on tupakointi kielletty

    VastaaPoista